zene

2014. szeptember 25., csütörtök

09.25.







"Az érzéseim napról napra ugyanazok
Lehúz engem, de az én hibám
Mindent elkövettem, hogy
megszabaduljak tőle
És megint itt tartok,
újra levadászni téged.
Miért csinálom ezt?
Újra és újra, újra és újra,
beléd szeretek.
Újra és újra, újra és újra,
próbálom nem ezt tenni.
Úgy érzem, mintha
minden nap ugyanaz maradna.
Lehúz engem és nem tudom ellökni magamtól.
Szóval már megint itt tartok:
újra levadászni téged.
...
Újra és újra, újra és újra,
eléred, hogy beléd szeressek!
Újra és újra, újra és újra,
Még csak meg sem próbálod.
Annyiszor próbáltalak már
kiverni a fejemből...
Próbáltam nélküled élni,
de minden alakalommal halottnak 
éreztem magam.
Tudom mi a legjobb nekem,
de ehelyett téged akarlak.
Tovább pazarlom minden időmet...."


- Three Days Grace ~ Over and Over -







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése